Συνελήφθησαν, σήμερα (22.5.2024) και πρώτες πρωινές ώρες, σε τοπική κοινότητα του δήμου Βέλου-Βόχας, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής του Εγκλήματος (Ο.Π.Κ.Ε.) Κορινθίας, δύο 20χρονοι, γιατί κατείχαν τσιγαριλίκι, μικροποσότητα και τρίφτη κάνναβης, τα οποία κατασχέθηκαν. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Βέλου-Βόχας.
Συνελήφθησαν με κατοχή κάνναβης
- Post author:Morfeas News
- Post published:22 Μαΐου, 2024
- Post category:Επικαιρότητα
Μπορεί να σας ενδιαφέρουν
Βρετανός 67 ετών ο πρώτος ασθενής που έλαβε το εμβόλιο κατά του καρκίνου του πνεύμονα – το μήνυμα που στέλνει
Καιρός: «Καμπανάκι» για το υψηλό επίπεδο θερμής επιβάρυνσης – Ποιες περιοχές χτυπούν «κόκκινο» (χάρτες)
