Σύμφωνα με αποκλειστικές δημοσιογραφικές πληροφορίες κατατέθηκε ένσταση από εργολάβο που έχει έδρα την Κορινθία κατά του Δήμου Κορινθίων για τον “διαγωνισμό” που αφορά το σχολείο της Αρχαίας Κορίνθου.
Αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο μιας και οι όροι και η διάρκεια υποβολής φακέλλου είχαν εξ ορισμού την οσμή σκανδάλου.
Ο Ν.Σταυρέλης για κάποιον απροσδιόριστο λόγο βιάζεται να τελειώνει με αυτή την διαδικασία ….και πιστέψτε με , ο λόγος δεν είναι ότι νοιάστηκε τα παιδιά της Αρχαίας Κορίνθου.
Ανέβασαν ένα διαγωνισμό με σοβαρές και τραγικές ελλείψεις που εκ θαύματος ΣΗΜΕΡΑ μετά την προσφυγή ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ στον διαγωνισμό.
Και αναρωτιέμαι:
Πως είναι νομικά τεκμηριωμένο σε ένα διαγωνισμό που είναι σε ισχύ να γίνονται παρεμβάσεις;
Μήπως δεν ισχύει ο διαγωνισμός;
Μήπως τελικά οι κακοί (όπως τους αποκαλεί ο Σταυρέλης) εργολάβοι δεν είναι αυτοί οι εχθροί της πόλης αλλά ο ίδιος και το παρεάκι του;
Μήπως τελικά όλα τα έργα και οι χρηματοδοτήσεις που χάνονται μόνο σε αυτό τον κατακαημένο και άτυχο Δήμο δεν είναι από τους υποτιθέμενους εχθρούς, αλλά από υπόγειες διαδρομές και συμφέροντα;
Αν χαθεί κι αυτή η χρηματοδότηση τι θα τολμήσετε να πείτε στους κατοίκους;
Πάρτε μία φορά το πολιτικό κόστος να πείτε την αλήθεια, κλείστε τα αυτιά σας στις σειρήνες και δώστε στους κατοίκους του Δήμου τα έργα που απλόχερα σας προσφέρονται από την Περιφέρεια και το κράτος.
Ξεκινάει μία περίοδος καθυστερήσεων για το σχολείο που αντιμετωπίζει σοβαρή επικινδυνότητα να χαθεί η χρηματοδότησή του.
Και αυτό θα έχει έναν και μόνο υπαίτιο : Τον ΝΙΚΟ ΣΤΑΥΡΕΛΗ.
