Με επιτυχία στέφθηκε του τριήμερο καμπ της Βαλένθια στο Ναύπλιο, για νεαρούς αθλητές συλλόγων της πόλης.Στο κλειστό γυμναστήριο του Ναυπλίου μικροί αθλητές και αθλήτριες του Οίακα, της Ολύμπιας και της Δόξας Αγίου Αδριανού έπαιξαν σε σύντομα τουρνουά, προπονήθηκαν και έμαθαν μυστικά του αθλήματος από έμπειρους προπονητές, μεταξύ αυτών και κορυφαίο στέλεχος του τεχνικού επιτελείου της Βαλένθια .
